Jeśli otrzymałeś miejsce w akademiku, Biuro Rekrutacji wyda Ci zaświadczenie, które zawiera informacje:
– w którym budynku akademika otrzymałeś miejsce;
– ile wynosi miesięczna opłata za akademik;
– sposób płatności za akademik.
Możesz zameldować się w akademiku w ostatnim tygodniu września. Dokładne daty zostaną podane bliżej tego terminu.
Meldując się po raz pierwszy, powinieneś mieć ze sobą poniższe dokumenty:
– paszport;
– zdjęcie (2 kopie, wymagania takie jak do paszportu);
– (jeśli jesteś niepełnoletni) zgodę przedstawiciela ustawowego, którą załączyłeś wraz z wymaganymi dokumentami w systemie ERK.
Ponadto, jeśli nie posiadasz numeru PESEL, po zameldowaniu się w akademiku będziesz miał 7 dni na złożenie w Urzędzie Miasta Szczecin wniosku o nadanie numeru PESEL i dostarczenie go do pracowników akademika. Więcej informacji o tym znajdziesz w zakładce numer PESEL.